Geplaatst: Za Jan 26, 2008 4:05 pm Onderwerp: e36 bj 92 motor valt uit als je de koppeling intrap
hallo mensen,
mijn bmw e36 uit 92 heeft af en toe het probleem dat als ik de koppeling intrapt dat dan gelijk de motor uitvalt. ik kan hem op dat moment wel weer gelijk starten en weg rijden.
wie heeft er een idee????
Geplaatst: Wo Mrt 19, 2008 10:33 pm Onderwerp: uitvallen bmw bij koppelling intrappen
je moet dat buisje wat onder die dikke buis en die dikke buis zlef ook die van de filter afkomt controleren op scheurtjes. als buizen die met de lucht toevoer te maken hebben controleren. als er een scheurtje inzit dan trekt die valse lucht dan valt hij uitals je de koppeling intrapt. bij mij was dat ook het probleem. en ook op de autobaan verbruikte hij ook meet terwijl ik 100 reed. nieuwe buizen erop en klaar. succes ermee
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum