| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Gast
|
Geplaatst: Di Apr 01, 2008 12:19 pm Onderwerp: Het afvullen van de airco van een bmw e36 uit 1992 |
|
|
Zoals de titel al zegt ben ik van plan om mijn airco binnenkort bij te vullen,dat is allemaal geen probleem maar ik weet dus niet hoeveel gram vloeistof erin moet als hij helemaal leeg is kan iemand mij dit vertellen? en dan moet er ook nog 20cc olie mee gvevult worden moet dit samen gevult worden met de vloeistof zelf?
Ik hoop dat iemand hier meer van af weet,het gaat om het volgende model bmw.
Bmw e36 316i sedan
Bouwjaar:1992
Met Handbediende airco
Met Vriendelijke Groet,
Bas  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 9:43 am Onderwerp: Re: Het afvullen van de airco van een bmw e36 uit 1992 |
|
|
| Anonymous schreef: |
Zoals de titel al zegt ben ik van plan om mijn airco binnenkort bij te vullen,dat is allemaal geen probleem maar ik weet dus niet hoeveel gram vloeistof erin moet als hij helemaal leeg is kan iemand mij dit vertellen? en dan moet er ook nog 20cc olie mee gvevult worden moet dit samen gevult worden met de vloeistof zelf?
Ik hoop dat iemand hier meer van af weet,het gaat om het volgende model bmw.
Bmw e36 316i sedan
Bouwjaar:1992
Met Handbediende airco
Met Vriendelijke Groet,
Bas  |
Hi,
Eerst zorg je ervoor dat het vacuumdicht is. Dit doe je aandehand van een apparaat (als een een kennis hebt dat een koel technicus is. Hij zal vast zo'n apparaat hebben)
Vervolgens vul je het me olie en wacht je even 10 min. Daarna meet je of het vooralsnog vacuumdicht is.
Daarna vul je het vloeistof (varieert per airco model) In jouw geval zal dit waarschijnlijk 2 liter zijn
Veel succes....
Bob |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
shajisha
|
Geplaatst: Di Dec 16, 2008 11:49 pm Onderwerp: filter |
|
|
hoi denk ook even aan het filter hier verzamelt zich namelijk vocht en voor een optimale werking van de airoc dient deze eigenlijk ook vernieuwd te worden!
En natuurlijk ook eerst vacuum zigen van het systeem.
Succes!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|