auto light reminder

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Rob E30 325i touring
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Jun 25, 2007 1:18 pm    Onderwerp: auto light reminder Reageren met citaat

dag allen,ik denk dat dit voor jullie een erg eenvoudige vraag is gezien de aanwezige kennis hier.
omdat ik al twee keer mijn lampen aan heb laten staan heb ik een light reminder gekocht. het was een rib uit m'n lijf die aanschaf (€1,94), dus ik wil 'm er graag snel inbouwen.
volgens de bijgeleverde tekening moet ik een groene draad aansluiten aan de zekering van het stand/parkeerlicht. die heb ik gevonden (no 22/23 in mijn E30). Maar er moet een oranje draad aangesloten worden aan de zekering van de ignition switch. Nu heb ik geen idee welke dat is. Iemand?bij voorbaat dank, Rob.
Terug naar boven

sander 528I e39 1998...
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Jun 25, 2007 6:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

nee dat niet maar ik ga er even vanuit dat het om een +je gaat
van de voeding van je contactslot
heb je daar wat aan?
Terug naar boven

drivevince
Gast

BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2007 11:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

licht reminder???
heb k ook.
was beetje raar aan te sluiten. 1 moet op de binnenverlichting,
en andere....ehhhhmmm... ah..ja.. je licht natuurlijk.. heb zelf vanaf de lichtschakelaar een draad getrokken (je dimmer/ lichtschakelaar) en aangezien daar ook de draad van de binnenverlichting langs loopt, die gaat naar het linker lampje boven je hoofd... was snel klaar.
Heb m aan het dashbord geschroefd, draadje aan de achterkant langs het paneel..verder ben ik t een beetje vergeten, maar mischien ff zoeken op t net?succes met je bieper.!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum