Geplaatst: Zo Feb 01, 2009 10:19 pm Onderwerp: "verbrande" olielucht
Hallo,
Mijn 318i uit 2002 met 96.000 km ruikt af en toe binnenin naar verbrande olie. Meestal is het 's-morgens en is maar heel even. Ook als ik even ergens geparkeerd heb gestaan en weer start en wegrijdt is dit soms het geval. We hebben de klepdekselpakking (OE) al vervangen en er is zo op het eerste gezicht geen lekkage meer te zien. Wie kan mij een verklaring hiervoor geven? Alvast bedankt.
Groet Jo
Je weet zeker dat je geen koelvloeistof ruikt? Zoals jij het omschrijft (de tijdstippen waarop je het ruikt) lijkt sterk op een lekkage aan de kachel(slangen), alleen de geur is anders...Groeten Rob
koelvloeistoflucht heb ik altijd als zoet ,weeig en soeperig ervaren maar ok wat je wiltde lucht komt misschien met de lucht mee die je ventilator uit het ventilatie systeem blaast zodra je de auto start
zet deze een uit en start dan
is het dan niet zo dan weet je dat iig zeker
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum