| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Robbert! Gast
|
Geplaatst: Za Feb 07, 2009 9:59 am Onderwerp: rds weergave BMW E61 530da |
|
|
Sinds kort ben ik in het bezit van een BMW E61 530da. Een auto die heerlijk rijdt en ook uitnodigt tot (te) hard rijden.
In mijn vorige auto kon ik de flits meldingen via het rds signaal zien. Deze auto geeft dat niet door. Kan iemand mij helpen hoe ik dit instel? Zit RDS uberhaupt op deze auto?
Bedankt! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
edje525da04 Gast
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Robbert! Gast
|
Geplaatst: Za Feb 07, 2009 2:53 pm Onderwerp: |
|
|
Bedankt Edje!!!
Dat ga ik zeker proberen, ondanks dat ik geen compu expert ben!
Maar volgens mij geeft deze upgrade alleen de vooraf bekende camera's weer en niet de camera die via rds op Q-music of op 538 worden uitgezonden.
Mijn probleem is dat ik dat niet in mijn display krijg. Mijn radio herkent bijv. ook niet de namen van zenders. Hij laat alleen zien: 101.9 en dit moet hij toch herkennen als sky radio en de naam weergeven in de display. Volgens het boekje kan dit... maar ik snap, volgens mij, het boekje niet...
Een idee???? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
edje525da04 Gast
|
Geplaatst: Za Feb 07, 2009 4:41 pm Onderwerp: rds |
|
|
| Robbert, als je radio aanstaat dan moet je op de controler drukken (set), daar kun je RDS aanzetten als ook TP en nog een paar andere functies. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
edje525da04 Gast
|
Geplaatst: Za Feb 07, 2009 4:56 pm Onderwerp: rds |
|
|
Robbert
Als op de controller hebt geduwd, RDS aanklikken en na een aantal seconden springt hij automatisch terug naar het vorige scherm en krijg je de namen van de zenders te zien, ik heb wel nav pro en weet niet of daar ergens verschil op zit. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Robbert! Gast
|
Geplaatst: Ma Feb 09, 2009 6:26 pm Onderwerp: |
|
|
| Ik ben nu zelfs bij de dealer geweest en die komt er ook niet uit. Blijkbaar is ergens deze toepassinf verloren gegaan. Raar verhaal.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
edje525da04 Gast
|
Geplaatst: Ma Feb 09, 2009 7:02 pm Onderwerp: rds |
|
|
Robbert
Raar dat de dealer er niet uitkomt. Heb jij je auto daar gekocht? De dealer kan dat volgens mij allemaal overschrijven en dat werkend maken maar dat kost wat tijd en dus geld. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|