RE...ABS POMP

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

FLOUWENS
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jan 26, 2011 3:50 am    Onderwerp: RE...ABS POMP Reageren met citaat

goedendag mensen van nationaal-auto forum .nl ik had bij deze een vraag,en dat is t volgende...
ik heb een bmw 318 is coupe bj:1993 en me ABS-pomp begint al zware problemen te geven... zoals

zwaar zoemen van de asb-pomp bij remmen en op dat moment lijkt t net als of je over zand\grind weg remt en tegelijker-tijd schud en trilt de rem pedaal hevig...en moet je zeer hard trappen om de auto tot stoppen te krijgen voelt echt raar aan dat wel !
ben met deze info naar me garage gegaan en we hebben enige dingen besproken enz... hij zei dat het verschillende dingen konden zijn (het bekende zoek plaatje) hij had t over de sensoren enz...die vuil zijn tot sensoren die vervangen moeten worden of beschadigd kunnen zijn,of de chip van de abs pomp is defect,of dat heel de abs-pomp simpel weg gewoon kapot(wat de garage handelaar met klem zei dat de abs-pomp snel kapot gaan rond deze leeftijd !,en dit type !)
is,al met al dat kan aardig oplopen oplopen allemaal dit geintje en dat voor een 93 waar ik nog net niet 2 mile voor heb betaald vandaar dat ik t niet waard vind om hier geld in te stoppen ,mijn vraag is kan je je abs pomp niet gewoon loskoppelen van z,n power of ik bedoel uitschakelen zodat de abs t niet meer doet,DUS GEEN LAST MEER VAN EEN ZOEMENDE ABS POMP,of TRILLEND SCHOKKENDE HARDREMMENDE-REMPEDAAL(remt zeer zwaar en moeizaam als dit voorkomt ) verkeerde gelezen sensoren die verkeerde informatie doorgeven enz... nadeel je hebt geen abs meer maar daar kan ik mee leven !
maar nou vroeg ik me af mag dat zomaar kan en mag? enz.... is t een apk-afkeur... enz... is t een afkeur of is t rdw-acceptable of als je in een technische-fuik rijd bv is t wettelijk toegestaan om een abs eruit of te ontmantelen in deze voorwaarden,want dan is t probleem goedkoop en snel opgelost,dat ik graag wat van deze forum bezoekers hoor.

groeten

flouwens..
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum