| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
van Dijk Gast
|
Geplaatst: Do Jan 24, 2008 10:39 pm Onderwerp: Ruitenwissers werken niet tijdens regen (525tds bj 1998) |
|
|
Hallo, sinds kort heb ik het volgende probleem en dat is dat de ruitenwissers het niet doen als het regent. Als het droog is werken ze wel.
Kan iemand me een tip geven waar te zoeken??? (het relais is al vervangen)...... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Wo Feb 13, 2008 8:37 pm Onderwerp: Re: Ruitenwissers werken niet tijdens regen (525tds bj 1998) |
|
|
| van Dijk schreef: |
Hallo, sinds kort heb ik het volgende probleem en dat is dat de ruitenwissers het niet doen als het regent. Als het droog is werken ze wel.
Kan iemand me een tip geven waar te zoeken??? (het relais is al vervangen)...... |
Goedenavond,
Ik heb hetzelfde probleem gehad! Van alles geprobeerd; schakelaars en bedrading losgemaakt en ingespoten tegen vocht, ander relais, echter niets mocht helpen.
Daarna een nieuw gebruikt motortje voor de ruitenwissers, en wat denk je...., probleem verholpen!!!
Ik heb me laten vertellen dat er een zgn. beveiliging op zit als het motortje niet goed meer is, en aangetast wordt door vocht de ruitenwissers meteen stoppen. Je moet denken aan een soort aardlekschakelaar. Zou het motortje wel door blijven gaan, dan zou je kortsluiting kunnen krijgen.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|