| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Marcel Gast
|
Geplaatst: Ma Jan 26, 2009 6:49 pm Onderwerp: speakers vervangen E36 |
|
|
Goedenavond, Ik heb zaterdag een E 36 , 318i bj 1991 opgehaald graag zou ik de
speakers in deurpanelen en achter willen vervangen. Is dit mogelijk
of is het alleen standaar BMW wat past. Weet iemand ook wat de
diamater is van de speakers voor in zijpaneel( bij slinger om raam te openen)
En de diameter achter op hoedenplank?Alvast bij voorbaat dank |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Vakman Ruud
Geregistreerd op: 29 Aug 2007 Berichten: 1625 Woonplaats: IJsselstein
|
Geplaatst: Di Jan 27, 2009 10:36 am Onderwerp: |
|
|
Ik weet het niet zo uit mijn hoofd, maar de maten zijn gewoon industrie standaard.
Achter zitten ze in een basreflexkast,
De speakers in de A stijl en voor achter heb ik liggen, kan dus de maten voor je opmeten.
Bij vervangen van de speakers in de A stijl moet je extra isolatie aanbrengen als dat er niet inzit.Succes.
Ruud. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Benny Gast
|
Geplaatst: Di Jan 27, 2009 12:44 pm Onderwerp: |
|
|
| Bij de conrad kon je altijd van die adapters kopen om standaard speakers te kunnen plaatsen op de plek van die van merk eigen speakers. Als ik jou was zou ik daar eens gaan zoeken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
bmw rijder Gast
|
Geplaatst: Do Jan 29, 2009 12:49 am Onderwerp: |
|
|
Als je origineel bmw spul wilt hebben,dan heb ik hier nog een complete sound systeem liggen uit een luxe 325i ...Set bestaat uit : 1 x Comlete Originele kabelboom met stekkers2 x tweeters uit deuren2 x middenspeakers uit deuren1 x Hi Fi versterker bmw nr : 65.12-8 357 499Achterklank kasten met tweetsers en basspeakersBij intresse mail of bel me dan maar...M.v.Groet AndreVoor diverse BMW E30,E36,coupe en sedan,E34 sedan onderdelen
Tel.06-41810878 bmw_andre@orange.nl |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
E46driver Gast
|
Geplaatst: Do Jan 29, 2009 4:53 pm Onderwerp: |
|
|
Voor in de auto bij de raamslinger is het geloof ik diametertje van 12cm en daar kun je gewoon in elke autozaak een ander speakertje voor kopen.In de hoedenplank zitten van die vervelende speakerhouders in (diam speaker is 8cm?) en doordat je hoedenplank van staal is kun je er niet gemakkelijk andere speakers inbouwen.
Wel zijn er van die soort adapters waar je een speaker in kunt monteren te verkrijgen en die bevestig je dan op de plaats van de oude speakerhouders. Maar dit komt het geluid totaal niet ten goede al het geluid verdwijnt in de kofferbak.Succes |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|