storingen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

MB
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jan 24, 2008 8:16 pm    Onderwerp: storingen Reageren met citaat

Ik heb een BMW 528 I Executive model E39, bouwjaar 1996.

Thans heb ik te maken met steeds wisselende storingen.

De ene keer stoppen de ruitenwissers ermee, en een andere keer gaat de bestuurdersportier niet op slot of krijg het niet open. Het knopje in deur gaat dan niet omhoog of omlaag. Dit gebeurt zowel via de automatische deurvergrendeling dan wel ik de deur handmatig wil openen of op slot doe. Soms blijven de klachten even weg en dan ineens is het er weer.

Bij de garage kunnen ze het niet vinden en spreken thans over een "spookauto".

Wie kan mij helpen aub??

Bvd, Menno
Terug naar boven

Gast

BerichtGeplaatst: Wo Feb 13, 2008 8:44 pm    Onderwerp: storingen Reageren met citaat

Goedenavond,

Probleem is opgelost! Van alles geprobeerd; schakelaars en bedrading losgemaakt en ingespoten tegen vocht, ander relais, echter niets mocht helpen.
Daarna een nieuw gebruikt motortje voor de ruitenwissers, en wat denk je...., probleem verholpen!!!
Ik heb me laten vertellen dat er een zgn. beveiliging op zit als het motortje niet goed meer is, en aangetast wordt door vocht de ruitenwissers meteen stoppen. Je moet denken aan een soort aardlekschakelaar. Zou het motortje wel door blijven gaan, dan zou je kortsluiting kunnen krijgen.

Wat betreft de deur; deze klachten lijken ook opgelost!

Ik heb de schakelaars en bedrading losgemaakt en ingespoten tegen vocht, daarna geen klachten meer gehad.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum