| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
E39TD Gast
|
Geplaatst: Ma Feb 02, 2009 11:35 pm Onderwerp: |
|
|
| hoe weet jij dat nou? van opel zowel de rekord, de vectra als de omega. gezien de uitspraken die jij doet kun je beter je mond houden. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
E39TD Gast
|
Geplaatst: Ma Feb 02, 2009 11:38 pm Onderwerp: |
|
|
ik ben zeker een grote BMW fan Rob maar ik heb OOK in beide auto's gereden en hij trekt conclusies die nergens op slaan, en daar wordt ik moe van.
jij hebt ook een 530 rob en dan weet je waar ik het over heb. Hij niet!
groet, tj |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
sportfan27 Gast
|
Geplaatst: Di Feb 03, 2009 1:44 am Onderwerp: |
|
|
Jij hebt echt geen leven volgens mij , maar ik zal het 1x uitleggen.
Ik heb anderhalf jaar een Omega b 2.2 16v uit 2000 met het Bose audio- systeem. gehad. Heerlijke auto , is groot en zwaar en je voelt en hoord niks in die auto, daarnaast zat ik er met mijn lenge heerlijk in . Vorig jaar zag ik de bmw op internet en was ik opslag verliefd op die bak, maar na 5 maanden ben ik erachter dat bmw niet mijn ding is , ik zit niet lekker , mis het Bose-Soundsystem van de Opel, en de BMW is te hard geveerd naar mijn smaak. Ik zeg helemaal niet dat een E39 slechter of beter dan een Omega is alleen vind ik de Omega zelf fijner. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
sportfan27 Gast
|
Geplaatst: Di Feb 03, 2009 2:10 am Onderwerp: |
|
|
| oh ja , mocht je me niet geloven , kijk dan even op het opel forum , daar kun je met mijn gebruikersnaam vast nog wat berichten terug vinden. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Getsmart2 Gast
|
Geplaatst: Di Feb 03, 2009 10:49 am Onderwerp: |
|
|
Moet wel een beetje lachen om het hele gedoe.....Succes met de Omega.Probeer eens een (goed onderhouden en orginele) e39 530da.
Met een dsp Harmankardon speakersysteem en gewone 15 inch velgen.Gewoon om te proberen..Groet,Martin |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
sportfan27 Gast
|
Geplaatst: Di Feb 03, 2009 11:16 am Onderwerp: |
|
|
''Probeer eens een (goed onderhouden en orginele) e39 530da.''Eehhhh, die heb ik al , weliswaar geen diesel ( beetje duur met 10.000 km op jaarbasis ) , iemand verkoopt zijn bmw en dan heeft hij opeens nergens geen verstand meer van .
Er zijn nog meer goede auto's dan BMW hoor , echt waar , ze bestaan. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Getsmart2 Gast
|
Geplaatst: Di Feb 03, 2009 12:19 pm Onderwerp: |
|
|
Je hebt gelijk.BMW is een goede auto. Rijdt uitstekend. Ikzelf ben nog geen andere auto tegengekomen die fijner rijdt dan de 530D.
Heb nog nooit in een Omega gezeten dus kan hier niet over oordelen.
En ja de 530da is duur. Met name de wegenbelasting...;(
Terwijl ik ook niet veel meer dan 10.000 km pj rijd.
Ik zie het ook maar een beetje als een hobby.
Maar mocht ie mij te duur worden knikker ik hem er net zo hard uit, fijne auto of niet. Ik wens je oprecht veel succes met je speurtocht naar een goede Omega. Succes,Martin. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
sportfan27 Gast
|
Geplaatst: Di Feb 03, 2009 1:52 pm Onderwerp: |
|
|
| Nogmaals , ik vind de E39 ook geen slechte auto , alleen kan ik er persoonlijk geen goede zitpositie in vinden en in de Omega wel. En de BMW is mij te stug , Omega is meer een tank op wielen, geen bochten koning maar dat zoek ik ook niet. Dit is het laatste bericht van mij want het gaat nergens meer over , ieder zijn ding toch ?? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
sander 528I e39 1998... Gast
|
Geplaatst: Di Feb 03, 2009 6:27 pm Onderwerp: |
|
|
| tja misschien is het de manier waarop je reageert ? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
E39TD Gast
|
Geplaatst: Di Feb 03, 2009 7:34 pm Onderwerp: |
|
|
zou kunnen sander, staat niets verkeerds in dacht ik zo. hij trekt conclusies die je 1. niet kunt trekken en 2. nergens op slaan. dus mijn conclusie had ik al vrij snel getrokken...... en dat ben ik met omega wel eens: het gaat nergens meer over. Ben het ook eens met getsmart: een 530 DA, een fijnere auto heb ik ook nog niet gehad.
groet, tj |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Geplaatst: Di Feb 03, 2009 8:22 pm Onderwerp: |
|
|
mwah je kwam iets schamperend over in het begin en dat is vaak tegen het zere been enne tss het spoor bijster en tsss wat een verhaal het komt nou niet erg meelevend over zeg maar ik heb t ook niet zo op opel maar ja niet iedereen kan het vinden met een bmw ik heb een e36 325i coupe weggedaan omdat ik het niet kon worden met die auto alleen heb ik het bmw virus wat meer te pakken dus weer een bmw
een ander gaat terug naar een oude liefde |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
E39TD Gast
|
Geplaatst: Di Feb 03, 2009 8:26 pm Onderwerp: |
|
|
een beetje stond er ..... magoed. lekker belangrijk allemaal... ik had hiervoor een 524 TD, vond ik ook niet wat. stuurde wel goed maar zat geen power in. deze wel .... heb trouwens jaren een mazda 626 gehad, reed goed en heb daar nooit wat mee gehad, eigenlijk was dat niet normaal.
groet,tj |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Geplaatst: Di Feb 03, 2009 8:59 pm Onderwerp: |
|
|
nee niet echt belangrijk maar wel weer wat geleerd toch?ik heb ook soms de gewoonte om wat scherp uit de hoek te komen en dat levert soms een reactie op laat verder lekker gaanik heb ook al van alles gehad tot en met een fiat 150 toe (zon lada model)
maar ook een toyota celica coupe st enz enz
uiteindelijk aan een oude 528 begonnen 1 jaar gehad daarna een week een renault
vanaf toen nagenoeg alleen bmw,s
beginnende met een 323i e26
dus zo kan het gaan |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|