| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
hans
|
Geplaatst: Di Mei 22, 2007 6:01 pm Onderwerp: trillen 320d |
|
|
hallo,ik heb een 320 d van 1999, maar tussen de 50 en 80 km trilt de auto als een gek in het stuur, ook de banden al uit laten balanceren maar niets helpt
de maat is225/40/1 kan dit aan de bandenspanning liggen? en wat hoort dit dan te zijn? ook zit er als ik het wiel monteer een beetje ruimte op ,de hart maat van de as is 72mm ,het gat van de velg 73/74 mm,kan dit ook een probleem zijn? het zijn wel org. bmw velgen. alvast bedankt. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Wiren 318i EXE E46 V... Gast
|
Geplaatst: Di Mei 22, 2007 7:29 pm Onderwerp: |
|
|
Bandenspanning staat in de deurstijl of in je handleiding.
Vindt het wel raar dat de naafgat niet mooi past bij een originele bmw velg.
Maar misschien kan het ook dat ie gewoon niet past op de E46.
Of je moet centreerring(en) aanbrengen, neem aan dat alle velgen speling hebben. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
hans
|
Geplaatst: Di Mei 22, 2007 7:45 pm Onderwerp: |
|
|
| is ongeveer 1-2 mm speling ,ik ga eerst de spanning nakijken. is het naafgat bij een 3 en 5 serie gelijk? want vogens mij heb ik ook een andere et waarde,mijn velgen staan behoorlijk naar buiten(vergeleken bij andere bmw,s) hij raakt net de wielkast als ik bijvoorbeeld over een heuvel rijd.daarom dacht ik dat ze mischien van een 5 serie afkwamen.alvast bedankt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Chris Gast
|
Geplaatst: Wo Mei 23, 2007 7:42 pm Onderwerp: |
|
|
| Vulringen moteren! Naafgat moet "zuigend" passen. Ook al zijn het BMW velgen, deze hebben niet allemaal dezelfde maat. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
hans
|
Geplaatst: Wo Mei 23, 2007 9:56 pm Onderwerp: |
|
|
| dan ga ik daar morgen meteen achteraan ,bedankt!! |
|