trillen e30

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

drivevince
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 9:11 pm    Onderwerp: trillen e30 Reageren met citaat

Ik wor gek.Aandrijf as was naar de haaien en die heb ik net vervangen, diff vervangen, nieuwe veren zaten er al een tijdje onder, tonlager nieuw... EN DAT DING BIBBERT NU NOG MEER..!!! of evenveel...kwordtniegoed..tot de honder niks aan de hand. dan Begint die te biberren en bij 130 even een stukje minder.. komt ergens achter of onder de auto van daan. ook bij ingetrapte koppeling. stuur is stabiel. wat kan ik nog doen? middenlager vervangen? die ziet er prima uit.
Wiel-lagers vervangen? heb geen geruis en kan geen speling voelen.. kweet t echt niet meer. er moet toch wel iemand zijn die zoiets heeft meegemaakt.! Vergeet ik iets?tips heel welkom, want ik weet t ff niet meer.vincentE30 325i 1988,
Terug naar boven

Vakman Ruud
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2007 11:15 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Het lager van de tussenas moet 5mm voorspaning hebben naar de voorkant toe.
Groeten.
Ruud
Terug naar boven

drivevince
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2007 2:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

komt dit wel eens voor dan? dat er vibratie ontstaat doordat er geen voorspanning op het middenlager staat??? omdat alles er verder strak uitziet, oa het middenlager, lijkt het me zo onwaarschijnlijk.Hoe moet ik dit doen? middenlager loshalen van de bodem en met 5mm voorspanning weer vast schroeven.??bij voorbaat dank.vincent
Terug naar boven

Vakman Ruud
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2007 3:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ja
Terug naar boven

drivevince
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Jun 08, 2007 9:31 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

oh.. goed. kruip er morgen wel even onder... Dankuwel.
Terug naar boven

drivevince
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2007 3:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

nou, net lager losgeschroefd, geen voorspeling te zien, dus stukje naar voren geduwd, en weer vast geschroefd. ben zeer sceptisch, maar ga zo toch ff stukje rijden... afwachten.. cu later.vincent
Terug naar boven

drivevince
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2007 5:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

ehmmm. kweet niet.het is wel minder maar nog niet helemaal weg. het wegdek is hier ook niet je van het, maar tot de 140 ging het redelijk. denk dat het lager er toch maar uit gaat. even wachten tot het weer wat beter is...mzl.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum