Geplaatst: Do Mei 24, 2007 5:22 pm Onderwerp: Uitlaat geluid 325i
Goeiedag mensen.Ik heb sinds kort een bmw 325i cabrio gekocht.Deze week moet ik te keuren en bleek dat de 2 buizen naar de achter demper helemaal door gerot waren.Hij kwam dus ook niet door de co meting heen.Er zat een sport demper op.Nu heb ik een orginele uitlaat weten te vinden en deze er onder gezet.Alleen het geluid lijkt nu wel van een 320i in plaats van een 325.Hij heeft gewoon 2 pijpjes achter waar in een van de pijpjes een klepzit???Hoe krijg ik me mooi 325 geluid terug zonder al te veel moeite.?????
Het lijkt mij een orig. demper van een 328i ipv 325i. Daar zit namelijk een klep in de uitlaat om het geluid te dempen zodat deze beschaafder klinkt.Dit klepje kan je eventueel openzetten. Bij een 328i wordt dit namelijk automatisch geregeld (met je gas).Groetjes
Ja.dat idee had ik al een beetje.Maar dat klepje staat open,en heb ok het idee dat hij minder snel is.En bij een andere demper bv.remus moet je weer lassen enzo.Richard 323i exe e46 schreef:
>
> Het lijkt mij een orig. demper van een 328i ipv 325i. Daar
> zit namelijk een klep in de uitlaat om het geluid te dempen
> zodat deze beschaafder klinkt.
>
> Dit klepje kan je eventueel openzetten. Bij een 328i wordt
> dit namelijk automatisch geregeld (met je gas).
>
> Groetjes
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum