| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Alex-gast Gast
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 7:42 pm Onderwerp: Uitlijnen bmw 316 '99 kan dat? |
|
|
Hoi allemaal,
Ik ben vandaag naar een ander garage geweest, waar ik normaal niet kom, want mijn huidige garage die had mij verteld dat mijn BMW (ACHTER) uitgelijnd moest worden..
Nu hoor ik van een ander monteur, dat de BMW van achteren helemaal niet uitgelijnd kan worden...
ik heb een bmw 316 compact uit maart 1999...
Hij zegt dat er normaal wel uitgelijnd kan worden bij BMW's
maar dat bij mijn modellen, het niet kan ..
Is dat waar? Want ik heb sporing(achter) en hoe moet dat dan opgelost worden?????
Nog een TWEEDE vraag ...
Als ik mijn BMW opstart, dan hoor ik een loeiend geluid( als de moter koud is), deze duurt enkele seconden en verdijnt daarna,
maar de motor draait 1 minuut lang raar...
maar als ik dan weg wil rijden, dan stottert de auto en is het alsof de auto geen gas krijgt...
Ik weet hier geen raad mee,
maar nadat de moter warm wordt(ook in de zomer dus, dat maakt niet uit)
dan hoor ik dit geluid niet meer bij het starten..
Vind het raar...
Alvast erg bedankt voor jullie antwoorden.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Di Feb 12, 2008 7:44 pm Onderwerp: |
|
|
| BMW 316i 1.9 uit maart 1999 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Gast
|
Geplaatst: Wo Mrt 12, 2008 11:48 pm Onderwerp: uitlijnen |
|
|
Hoi Alex,
ik ben zelf monteur en lijn dagelijks auto's uit, en ja je kunt gewoon je 316 compact uit 99 uitlijnen zowel de camber als de sporing.
m.vr.gr. bmwtje328 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum
|
|
|