upgraden bmw business radio..

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Rutger
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Okt 29, 2007 11:21 pm    Onderwerp: upgraden bmw business radio.. Reageren met citaat

Wie heeft er ervaring met het verbeteren van het geluid van zijn bmw installatie in een E39. Ik heb een 523 touring van '99 met een business radio. Ik heb 10 speakers (3 in voordeuren, 1 in achterdeuren en 2 in het plafond), geen dsp en geen subwoofer.

Wie heeft er iets aan gedaan bij hemzelf met aftermarket speakers of kan ik beter een 2e hands set zoeken met dsp en subwoofer origineel van bmw?

groet,

Rutger
Terug naar boven

Rutger
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Nov 05, 2007 8:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Niemand?
Terug naar boven

Rob_BMW530D_2002
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Nov 07, 2007 2:35 am    Onderwerp: BMW + audio = K*T Reageren met citaat

Als het gaat om audiovragen bij de E39 lijkt het altijd alsof je een roepende in de woestijn bent, dat is me al vaker opgevallen in de BMW fora.

BMW heeft de irritante eigenschap om het hele audiogebeuren in de E39 (en zeer waarschijnlijk meer modellen) zo met de auto te samen te smelten dat het een vervelende ingreep wordt om het te verbeteren, ze doen erg hun best om af te wijken van de norm (ISO-stekkers en RCA-aansluitingen kom je echt niet tegen in een E39).

De mensen die willen upgraden worden zo gepushed dure BMW spullen aan te schaffen, of je moet aanpassingen doen met verloopkabels/adapters van derden (vooral op eBay te vinden) die ook nog wel eens storingen willen geven op de BMW audio zoals ik heb begrepen van anderen.

Ik ben tevreden met mijn onlangs gekochte 530D maar op dit punt zuigt BMW echt enorm.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum