vermogen weg 320 td

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Harm-Jan
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Feb 09, 2011 1:42 pm    Onderwerp: vermogen weg 320 td Reageren met citaat

Beste forumlezers/adviseurs,

Ik heb een 320 TD compact 150 pk uit 2002.
Het vermogen is onder het rijden weggevallen. In eerste instantie had de auto nog wel vermogen onder de 1500 toeren en boven de 2300 toeren, maar inmiddels is het vermogen helemaal verdwenen.
Inmiddels zijn de LMM, drukomvromer (11747796634) en de vacuumslangen vervangen.
Dit heeft wel iets geholpen, maar het is abslouut nog niet goed.
De turbo loopt licht en zonder speling. Ook de klep in de turbo kan ik met 1 vinger bewegen door middel van de hendel op de turbo.
Ook de klepjes in het inlaatspruitstuk kan ik met 1 vinger bewegen.
Wie kan mij vertellen wat het probleem is?
Waar dienen de electronische kastjes (onder inlaatspruitstuk) met 1 stekker en slangetje erop voor?
De verstuivers zijn 2 maanden geleden vervangen en de motor liep toen weer als een zonnetje.

Ik hoop van jullie goede informatie en tips te krijgen.
Alvast bedankt.
Terug naar boven

gerardnijverdal
Gast

BerichtGeplaatst: Do Feb 10, 2011 7:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

mogelijk ecu probleem nadeel daarvan is dat je de ecu opnieuw moet laten mappen...

maar eerst ff uitlezen!!! maar als je dat kunt? neem de test kast eens mee tijdens de testrit daar kun je mogelijk meer te weten komen of nog een andere lmm proberen al weet ik dat ze duur zijn!

succes
Terug naar boven

Harm-Jan
Gast

BerichtGeplaatst: Do Feb 10, 2011 9:48 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste Gerardnijverdal

Tijdens het uitlezen komen er geen storingen naar boven. Ook niet tijdens het rijden. Ook kloppen de waardes bij het stationair draaien alsmede bij het op toeren zijn van de motor
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 3 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum