| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
| Auteur |
Bericht |
|
BMW318Iuser Gast
|
Geplaatst: Vr Okt 02, 2009 8:16 am Onderwerp: Verwarming wordt niet meer warm |
|
|
Hallo,
Ik heb een BMW318i uit 1995. De motor komt normaal op temperatuur en er is voldoende koelvloeistof aanwezig. Ik kan de ventilator ook gewoon op 3 standen laten blazen. Als ik echter de temperatuurregelaar op warm draai, blijft hij continu koude lucht blazen. Iemand enig idee wat en waar te checken? Alvast hartelijk bedankt, Mark |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
bmwuser318i Gast
|
Geplaatst: Di Okt 06, 2009 1:32 pm Onderwerp: |
|
|
| Ik heb het contact van de kachelkraan losgemaakt en doorgemeten. Op de koude stand staat er 14.02V op de stekker, in de warme stand 6.92V. Weet iemand of deze waarden correct zijn? Zo ja, mag ik ervan uitgaan dat de kachelkraan kapot is? Wederom bedankt voor elke reactie. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
marc jager Gast
|
Geplaatst: Do Jan 14, 2010 9:00 pm Onderwerp: Re: Verwarming wordt niet meer warm |
|
|
| BMW318Iuser schreef: |
Hallo,
Ik heb een BMW318i uit 1995. De motor komt normaal op temperatuur en er is voldoende koelvloeistof aanwezig. Ik kan de ventilator ook gewoon op 3 standen laten blazen. Als ik echter de temperatuurregelaar op warm draai, blijft hij continu koude lucht blazen. Iemand enig idee wat en waar te checken? Alvast hartelijk bedankt, Mark |
hoi mark,
heb je al een oplossing voor je defecte verwarming ?
mijn 318 heeft inmiddels het zelfde euvel
groet marc |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
monique Gast
|
Geplaatst: Vr Mrt 05, 2010 11:40 pm Onderwerp: verwarming wordt niet warm |
|
|
waarschijnlijk heb een een luchtbel in je systeem....er zit bij de dop van de koelvloeistof een ventiel,die moet je ff open draaien de auto ff starten,zodat de vloeistof helemaal rond gaat,ventiel weer dicht doen en hoogstwaarschijnlijk is je probleem dan opgelost...
---->Monique<---- |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|