Videomodule omschakeling 4:3 naar 16:9

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Michiel5401

BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 12:17 am    Onderwerp: Videomodule omschakeling 4:3 naar 16:9 Reageren met citaat

Goeieavond mede BMW fans!

Ik zit met een probleempje:

Ik heb mijn 4:3 scherm geupgraded naar 16:9 breedbeeld. Helaas werd door de 4:3 videomodule nog steeds alles in 4:3 weergegeven. Dus, de 4:3 eruit gehaald, en een 16:9 module erin gezet.

Gevolg: Inderdaad word nu het menu en het navigatiescherm in 16:9 weergegeven, (ziet er supergaaf uit trouwens in split-screen).

MAAR: als ik in het menu de TV-functie selecteer, wordt het TV beeld TOCH in 4:3 weergegeven. Weet iemand wat hier de oorzaak van is????? Ik juist graag naar 16:9 tv wil kijken.....

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Chris
Gast

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2007 2:24 pm    Onderwerp: 16:9TV Reageren met citaat

Je kan in het TV menu (waar ook helderheid en zo zit) de beeldverhouding omschakelen naar 16:9.

Wat voor DVBt ontvanger gebruik je
Terug naar boven

530dA
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2007 11:07 pm    Onderwerp: Re: Videomodule omschakeling 4:3 naar 16:9 Reageren met citaat

Michiel5401 schreef:
Goeieavond mede BMW fans!

Ik zit met een probleempje:

Ik heb mijn 4:3 scherm geupgraded naar 16:9 breedbeeld. Helaas werd door de 4:3 videomodule nog steeds alles in 4:3 weergegeven. Dus, de 4:3 eruit gehaald, en een 16:9 module erin gezet.

Gevolg: Inderdaad word nu het menu en het navigatiescherm in 16:9 weergegeven, (ziet er supergaaf uit trouwens in split-screen).

MAAR: als ik in het menu de TV-functie selecteer, wordt het TV beeld TOCH in 4:3 weergegeven. Weet iemand wat hier de oorzaak van is????? Ik juist graag naar 16:9 tv wil kijken.....

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Wat voor navicomputer heb je toch geen mk2??? zo ja dan ligt het daaraan, handel ik mk4 dvd computers dus als je er 1 zoekt bel mij, 0622863524
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum