Geplaatst: Di Jan 22, 2008 12:36 pm Onderwerp: Voor de echte BMW kenner
heey mensen
ik ben sinds een week BMW rijder en dat bevalt me goed
alleen heb ik 2 probleempjes miss dat jullie mij kunnen helpen
probleem 1
als mijn auto stil staat met een draaiende motor en ik zet hem in de eerste versnelling en wil weg rijden dan schiet hij weer in zijn neutraal
maar dat is niet altijd maar soms wat zou dat kunnen zijn?
probleem 2
Mijn BMW was al verlaagd toen ik hem kocht
alleen nu vind ik hem voor wel mooi verlaagd maar achter niet
ik vind het erop lijken dat ie achter zwaar beladen is haha
Hoeveel mm is deze auto achter verlaagd ?
Geplaatst: Za Jan 26, 2008 11:53 am Onderwerp: Re: mooi toch :)
vincent schreef:
Ik vind hem wel mooi zo hoor,maar zou niet weten hoeveel mm die verlaagd zou zijn.
verder ziet het er toppie uit
En natuurlijk rijdt het lekker en bevalt het je
hee vincet
bedankt dat je hem mooi vind
ik was zelf eigenlijk geen bmw liefhebber tot dat ik er in reed en hij ook werkelijk van mij was hahah.
het rijd idd super lekker maar miss komt dat ook wel omdat ik van een uitgebouwde OPEL naar een BMW ben gegaan.
maar jij weet toevallig ook niet iets van mijn eerste probleem over mijn versnelling????
krijg maar weinig reactie vind ik
Geplaatst: Za Feb 23, 2008 11:51 pm Onderwerp: verlaagd
De voorkant(voorwielen)zien er wel goed uit alleen de achterkant(achterwielen)verdwijnen bijna in de wielkasten,wat voor maat achterbanden en velgen heb je want achter zou 255/35/18 maximaal moeten zijn,bij grotere maat dan 18 inch loop je het risico dat je banden de wielkasten raken met alle ernstige gevolgen van dien(klapband)
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum