Vreemde ABS werking

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

sander
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 12:08 am    Onderwerp: Vreemde ABS werking Reageren met citaat

Wie kan mij helpen. Sinds enkele dagen grijpt mijn ABS in als ik de rempedaal licht aanraak om te gaan remmen. Als ik hard rem werkt het ABS heel even en kan ik daarna gewoon remmen. Dit gebeurt zowel op de snelweg als in de stad. Is er iemand die weet wat de kwaal kan zijn? Het ABS waarschuwingslampje in het dashbord brand dan niet. Bedankt en groeten van Sander.
Terug naar boven

Vakman Ruud
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 9:36 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Vervang het ABS relais en maak de sensoren goed schoon door met hoge druk aan de binnenkant van de wielen zo dicht mogelijk bij de as te spuiten.
Niet op de banden spuiten, die kunnen daardoor beschadigen.
Succes.
Ruud
Terug naar boven

sander 528I e39 1998...
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 8:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

en denk in hemelsnaam om je ashoezen die gaan nog eerder kapot dan je bandenps een band gaat toch niet stuk van een autowasstraat spuitje?
op de werf hebben wij een 220 bar spuit en die spuit ook niet zomaar een band kapot
ashoezen wel
Terug naar boven

sander
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jun 20, 2007 8:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ruud, waar kan ik dat relais vinden? In de kofferbak heb ik er een aantal ontdekt en onder de bak met pollenfilter onder de motorkap ook. Welke is het? Bedankt alvast voor de info. Gr. Sander
Terug naar boven

Bimmer E46
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jun 21, 2007 11:59 am    Onderwerp: Reageren met citaat

@sander 528i e39:www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/204861/wash_warning_over_tyres.html
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum