X3 2.0d startproblemen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Marcje
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Nov 21, 2008 8:13 am    Onderwerp: X3 2.0d startproblemen Reageren met citaat

Mijn X3 heeft sinds vorige week startproblemen. Lange rit gehad, dag erna 's morgens na voorgloeien wil de auto niet aan slaan. Na een keer of 3/4 lukt het dan toch. Dealer heeft het ook geconstateerd en heeft brandstofleiding en filter vervangen (lucht in het systeem....)Een week geen problemen gehad, tot vanmorgen..... Gisteren weer een lange rit gehad (Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar vermeld het maar...) en vanmorgen weer niet gelijk starten..... heeft een keer of 5/6 geduurd nu.....Ga zo dealer bellen, maar heeft iemand raad?
Terug naar boven

paulus

BerichtGeplaatst: Zo Nov 23, 2008 3:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

startmotor niet fijn meer,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen

Vakman Ruud

BerichtGeplaatst: Ma Nov 24, 2008 4:30 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Als de startmotor goed rond gaat kan en het voorgloeilampje niet rood is of knippert kan het een brandstofdruk probleem zijn.
De dealer moer dan de druk meten.
Succes.
Ruud
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken

Marcje
Gast

BerichtGeplaatst: Di Nov 25, 2008 8:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dealer heeft gebeld, denken aan de brandstofpomp
Terug naar boven

Rob530DH2002
Gast

BerichtGeplaatst: Di Nov 25, 2008 8:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Je bent bij de dealer geweest dus ik neem aan dat de auto is uitgelezen? Volgens mij kan een slechte nokkenas- of krukassensor ook wel eens problemen geven bij warme, of juist bij koude motor. Klopt dat Ruud? Gisteren stond ik bij een klant in de garage en die hadden een 530D staan die warm niet meer startte, bij uitlezen was er een foutmelding van de nokkenas of krukassensor, dat was niet duidelijk.
Terug naar boven

Nelissen
Gast

BerichtGeplaatst: Di Jan 24, 2012 12:37 pm    Onderwerp: BMW startproblemen Reageren met citaat

Onze x3 uit 2006 heeft al jaren in de winter startproblemen. Hij is zelfs een aantal keer uitgevallen op de snelweg. Geen vermogen meer! BMW keram heeft de wagen 3 maanden in de garage gehad. 2000 euro verder en nog steeds geen succes. Hij start weer niet goed.Iniddels is BMW duistland en Nederlandf op de hoogte.
BMW weet niet waar het aan ligt. Er wordt ook geen oplossing geboden. Leenauto zou betaalt moeten worden. Of men zegt: u heeft toch nog uw z3!!! Wel eens op wintersport geweest met een cabrio tweezitter?
Ze zeggen ook dat dit een uniek probleem is, maar op intrnet blijkt dat wel anders! Ze erkennen hun problemen niet en BMW wimpelt de klanten af!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum