Geplaatst: Vr Jan 16, 2009 3:24 pm Onderwerp: Xenon e60
Hallo,Ik heb een nieuwe e60 520ia besteld, maar xenon paste niet meer in het budget. Heeft iemand tips of dit achteraf in te (laten) bouwen is? Heeft iemand ervaring met een specifiek merk?
Wat bedoel je met een upgrade kitje? Af fabriek er in laten zetten kost inclusief sproeiers. Alleen als ik het af fabriek doe dan betaal ik het anderhalf keer. Eerst aan de dealer en vervolgens nog een keer aan de belastingdienst. Dus vandaar mijn vraag voor aftermarket. Als de dealer dat ook kan regelen prima wat mij betreft. ik ga er alleen avnuit dat zij ook sproeiers etc willen inbouwen.
ja eeh zo blijft het zeg als je zo gaat rekenen dan kun je nog wel meer besparen
ik bedoel dat de dealer er sets voor heeft om de auto achteraf van diverse zaken te voorzien
ik denk niet dat er lampunits voor de nieuwe 5 in de aftermarket te krijgen zijn
en de normale units zijn niet geschikt voor xenon
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum