Zwavelachtige stank uit uitlaat ...

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

Ado
Gast

BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 9:59 pm    Onderwerp: Zwavelachtige stank uit uitlaat ... Reageren met citaat

Groeten BMW fan's,ik ben hier voor 't eerste keer om een help te vragen en ik wil jullie allemaal begroeten voor zo een mooie forum en wens jullie veel succes met jullie ,,beestjes,, en zo weinig mogelijk dat jullie naar hier komen om een raad te vragen van een van de fan's,alsook wil ik die Ruud de vakman begroeten voor zo schone tip's voor verschillende mensen,maar ook he alle andere die dat wel doen.
Ik heb eigenlijk ook een probleem en als er iemand me kan raadplegen of tip geven wat zou ik kunnen doen,he.Het is zo dat als mijn auto stil sta en motor staat aan dan op een moment verandert die van de klank terwijl da toerentallen niet veranderen,en op dezelfde moment komt er uit de uitlaat en ongeloflijke stank(zo zwavelachtig....),weet iemand wat zou dat kunnen zijn en waar zou ik een oplossing-defect zoeken....
Eigenlijk dat is een 5 serie van 2002 2.0l diesel comon reil motor 136pk's met 166000km
Tot nu toe moest ik enkel die hardy schijf aan de cardaanas vervangen en dat heb ik zelf kunnen doen,voor de rest geen grote kosten gehad,dus blijf hopen dat ik nog heel lang mag met zo een merk rijden ,he
Alvast bedankt,
Adis
Terug naar boven

ado
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Okt 01, 2008 1:49 pm    Onderwerp: stank........ Reageren met citaat

is er echt niemand die zou mij kunnen effe een tip geven wat zou mijn probleem kunnen zijn......................
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    BMWforums.nl Forumindex : BMW 5 Serie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum